Ohyfs!

Grodprinsen har med hjälp av sin mamma väckt mig på olika sätt varje morgon! I förrgår satt han på mitt ansikte, i går pussade han på mig, och i dag spakade han mig! Vi får väl se om dom är så pass kreativa att dom kommer på nya sätt i alla veckor som är kvar!

Igår tog vi en nästan tre timmar lång promenad nere vid årstaviken (!?) och sen ner mot hammarby hamn! Jäklar vad varmt och skönt det var när solen sken, och själva promenad-rundan var nästan som att komma ut på landet, fast vi bara var minuter från city! Idag har vi gått runt i olika affärer och letat efter torkställning, och vi hittade en till slut på badrumsbutiken! Det var en typisk sån butik som man hade kunna gått runt i huuur länge som helst! Vi var också inne på Bolagret, även den en sån affär som man hade kunnat springa runt i och kolla hur länge som helst i! Jag gissar på att det kommer att bli i alla fall pytte-shopping innan jag beger mig hem! En till resväska kanske jag skulle satsa på!? Haha!

Och nu hade jag egentligen tänkt att bli riktigt ohyfsad, men jag bara orkar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback