Ni ska få hänga med!

Medans alla andra får se True Blood så bloggar jag! Helenan vill se Sandhamn och jag ska slinga hennes hår, så TB spelar jag in på boxen och kollar på i natt! Wohooo!

Idag var vi ju i kyrkan, den är sååå fin! Kameran hängde med, men användes inte, haha! Kommer ta desto fler bilder på dopet då jag är utsedd till fotograf! Och om jag inte hinner ändra mig ska jag läsa förbönen under dopet! Men den är kort, så det ska nog gå bra! Jag har varit här så mycket nu, och kommit så nära Vincent, så jag vill gärna vara lite delaktig i alla fall!
Efter dopet knallade vi bort till Ringen (köpcentrum) för Helena skulle köpa slingfärg till håret! H&M hade kampanj på sånt här Veet som man sprayar på benen och sen ska skrapa bort med gummi-mojäng! Man ska ju göra allergi-test innan man använder det, så det gjorde jag förut, det ska verka i 3 min, men allra mest 6 min, men inte fan försvann hela håren på testfläcken jag körde i alla fall! Ska prova en till liten fläck sen och se vad som händer om man låter det verka lite längre, jag återkommer med bedömning!
När vi kom hem tog vi oss en skööön eftermiddagsvila, och efter det åkte vi och köpte födelsedagspresent till Jonas! I morgon ska vi ut och shoppa lite mer till Jonas, och sen tvätta och städa, stryka kläder och ordna allt som går att ordna innan Lördag, för på Fredag har vi andra planer eftersom det är då Jonas fyller år!

Senare ska jag läsa ett mail jag fick om hur man mobilbloggar, så ska jag börja med det sen! Så då är det lättare att låta er hänga med på allt jag gör! Så kan ni få hänga med på dop och fest på Lördag till exempel! Kul för er!

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

SUPERKUL


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback