Mitt hjärta blöder!

Nu är det tur att min blogg har lösen, för jag vet att "folk" definitivt skulle ha åsikter om det här inlägget! Men det här är min blogg, och jag måste få vara tillåten att säga min åsikt och vad jag känner! Och jag orkar bara inte hålla käften nu.

Nu är det helg och det suger! Den enda anledningen till att det suger är för att Jonas är tillbaka här! Allt, jag menar precis allt gnäller han om, han suckar, klagar, går runt och är sur och allmänt otrevlig!!! Både jag och Helena har slitit som fan med lägenheten i veckan, och inte ens haft tid för att göra små saker som att ta en promenad eller nåt sånt, och ändå kommer han hem och börjar slänga skit! Han är så jävla nedlåtande och ska hela tiden ha rätt om allt även när han har fel! Nej fy, jag blir mest deprimerad och vill gå härifrån när han är hemma!

Och stackars älskade lilla Vincent är alldeles röd, svullen och febrig efter vaccineringen! Just nu har han 39.1 i feber och är ledsen! Åh mitt hjärta blöder när jag hör honom skrika!

Kommentarer
Postat av: Elin O

Det är mindre skoj att det ska vara så...Hoppas det blir bättre med Vincent och att Jonas är tacksam...

2010-04-17 @ 08:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback