Längsta dagen!

Idag blev det uppstigning 08.30 (vilket är den tiden Vincent vaknar varje dag)! Vincent fick mat och vi fixade oss i ordning för att runt 11.30 ta bussen till Björkängen där Helenan skulle fixa sina naglar! Under de två timmarna som det tog roade jag och Vincent oss vid väntplatsen i receptionen, jag gav Vincent mat sen sov han hela tiden, kul sällskap, haha! När hon var färdig tog vi bussen till Forum Nacka och sprang i affärer! Jag hittade ett linne och ett halsband, och inget mer! Tyckte det fanns väldigt lite som intresserade mig den här gången, fast det finns så mycket jag egentligen behöver så hittade jag inget av det! Vi ska traska här på söder och kolla in utbudet lite till (vi kollade lite onoga i går)! Får se om man hittar nåt mer då!

I helgen gjorde vi inget nämnvärt, därför har det varit dåligt med uppdateringar här, om ni undrar alltså!

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Det är konstigt det där.. Hade hon inte haft barnvakt hade han säkert bökat hela tiden ist.. ;) Dom vet när dom är i trygga händer! KUL att ni har det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback