Kontraster!

Tänk vad humöret kan skifta från dag till dag! Igår när jag tog bilderna med cammen kändes allt rätt, jag var på bra humör och kände mig snygg (även om jag såhär i efterhand kan hitta fel på bilderna om jag letar, haha)! Men i morse skulle jag ha kläder, och jag kände hur gråten brände innnanför ögonlocken, allt var bara fel! Jag hade inget snyggt att ha på mig och kände mig bara fet och ful och äcklig (ja jag får känna mig fet ibland, håll käften)! Sen tänker jag att jag skulle vilja ha nåt annat att ha på mig, till exempel skulle jag behöva köpa jeans, lite linnen, lite tröjor och lite såna saker, och då blir jag deppig för jag vet att jag aldrig har råd att handla allt som egentligen skulle behövas!

Meningen var att vi skulle ta en girls night i helgen och gå ut och koppla av och ta en öl och dansa lite, men nu vet vi inte om det blir av heller, och då blir man depp för det också dessutom! 

Äh fan så allt känns idag, hoppas på en bättre dag i morgon i stället, men det finns ju inte mer kläder att känna sig snygg i då heller, så det är väl ingen risk! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback