Gosh!

Nu är det helt galet rent hemma hos mig! Det där med städning och suget att göra om hemma framkallar lite ångest måste jag säga! Själva städningen framkallar ångest för det känns som att jag aldrig blir färdig, jag hittar hela tiden nåt nytt att torka/plocka undan/göra om! Och det där med att göra om hemma och skaffa nya saker framkallar ångest för även om jag vill trivas där och tycka att det är fint, så vill jag egentligen inte bo kvar där så länge till.. Men det vet jag ju inte hur det blir, jag har inget som håller mig kvar här och kan flytta när som helst, men å andra sidan så kanske jag bor kvar där om 5 år också (ouch, ännu mer ångest)!

Jag har också plockat fram resväskan och börjat göra prydliga högar med kläder i hela soffan som ska packas ner på Söndag! Jäklar vad mycket grejjer det blir, men jag blir ju borta ganska länge också! Just nu känns det så jävla skönt att komma bort här ifrån!!! Hela Flen och det mesta här känns så meningslöst just nu! Och att jag sen kommer bort till systeryster gör ju saken bara ännu bättre! Även om vi inte är bästa vänner varje dag och har våra olikheter, så är hon ändå den personen jag litar allra allra mest på, och en av de personerna jag älskar och beundrar allra mest i hela världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback