Bara för att...

...livet fortfarande känns skit och jag inte vill skriva om det här, så blir det en listjävel!

Blogg jag läser först: Jag brukar kolla twitter först, sen blir det bloggarna som är uppdaterade på bloglovin.

Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig läst: Hm, säkert nån modeblogg!

Kändisblogg jag följer:
Gynning och Style by Kling!

Mest kända bloggare jag sett IRL: Uhm, har nog inte sett nån!

Första bloggen jag började följa: Hmm... Borde nog varit Kling!

Bloggare jag beundrar och varför: Alla bloggare som har ork och lust att uppdatera varje dag och dela med sig av sitt liv trotts att dom får mycket skit!

Fördelar jag fått tack vare bloggen: Inga alls tror jag..

Då hatar jag att blogga: När allt bara känns skit, då vill inte dela med mig!

Då älskar jag att blogga: När jag har roliga saker att dela med mig av!

Person/personer som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite extra uppmärksamhet: Älin förtjänar tonvis av uppmärksamhet, för hennes kommentarer gör mig alltid glad! Men givetvis uppskattas alla andra kommentarer också!



Det var det!

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Oh lovely! inte att livet känns skit såklart... men att jag fick tonvis med uppmärksamhet :) hoppas det känns bättre snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback