Ääääsch!

I morse orkade/hann jag inte fokusera på det dåliga, det är som det är med allt och jag vet ju det! Det finns inget jag kan göra för att påverka det, så livet får väl helt enkelt kännas skit ett tag till då, så får jag fokusera på nåt annat!

I morse klädde jag på mig det som låg överst vid väskorna, sen packade jag ihop allt det andra eftersom det ska gömmas senare när vi får mäklare på besök! Sen stoppade jag ner Vincent i vagnen så traskade han och jag iväg i solskenet till konsum medans Helenan började måla den sista väggen! Bara det att till konsum är det en väldigt kort promenad, men det var ju inte mindre skönt för det!

Igår eftermiddag tog vi bussen ut till Tyresö, till Jonas pappa och hans sambo! Det blev en lång och mycket trevlig kväll med ostbricka och härliga diskussioner! Janne hade köpt nytt objektiv till sin kamera, och jag är bara liiiite avis! Ehöm! När vi skulle åka hem hoppade vi på fel buss, haha! Men det var bara att gå av vid nästa hållplats och ta rätt buss! Hemma var vi igen vid 22, lagom frusna! Man somnade skönt inatt kan jag säga!

Nu ska jag se vad jag ska hitta på här, plocka undan lite mer grejjer kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback