Vad säger man?

Nothing but the same old story?
Jag är så jävla trött på dig och dina tomma löften.


För övrigt hostar jag mest fortfarande, och är trött! Det tar nog en stund för kroppen att återfå orken helt! Så det är kanske tur att jag är ledig i veckan ändå! När orken kommer ska jag också ta tag i en storstädning tänkte jag! Förutom det har jag inga planer alls!

Men det är väl ingen idé att göra upp planer med vissa personer heller, nån eller nåt viktikgare tycks ju alltid komma ivägen! Hur man nu kan glömma på bara några timmar att man redan gjort upp planer! *harkel*

Kommentarer
Postat av: Caroline

Sv: Låter som ungefär samma sak som hände förra månaden med min Sony Ericsson... svart skärm och ibland hade bilden liksom förflyttat sig på skärmen så man i alla fall inte såg nåt. Folk kunde ringa till mig, men kunde inte läsa sms och inte ringa upp nån... värdelöst :D



Ja Laila gillar vi :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback