Urk!

För er som inte vet så har jag typ en inflammation (eller vad vi nu ska kalla det med fina ord) i ljumsken! Den sitter dåligt till, och gör jäkligt ont! Det är den jag har haft feber av senaste veckan! Fick tips av bästaste Älin att sätta på förband med alsolsprit för att dra ur den, och det har kommit ut lite vätska och var, men det är långt ifrån tomt! Så imorgon blir det att ringa vårdcentralen och se vad dom har att säga! Vill inte låta dom skära i mig eftersom det inte kommer gå att bedöva, så det blir väl kanske penicillin eller nåt!
Jag är feberfri nu känns det som, men är fortfarande riktigt hängig och trött!

Och annars då? I Lördags var jag på marknad i Hälleforsnäs, spännande så! Snälla Nea skjutsade dit mig och mammsen, och väl där mötte vi upp Cina för att gå runt ett par timmar! Fick ett superfint hämgsmycke föreställande en ängel av Cina! Eftersom vi ändå var nere på bruksområdet passade vi på att gå en sväng inne på Lager157 också, där hade dom jeans för bara 100 kr, hittade ett par skitsnygga som satt helt perfekt, så även dom fick jag av Cina! :)

Nu ska jag nog slänga mig ner i soffan och glo på tv! Längtar dock till imorgon så man kan få sig en dos av Idol igen (och en dos av my man ;D)! Tycker faktiskt att den här säsongen har bjudit på mycket talang, ska bli spännande att se slut-auditions för att se vilka som verkligen håller måttet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback