Stilen!

Idag kör jag jätte-fjortis-stilen! Jag har knallrosa nagellack, och en rosa huvtröja med rosa-glittriga döskallar på! Sjukt hett, haha! Jag tänkte bjuda på en bild, men vet inte vart jag lagt sladden till mobilen, så jag får väl leta efter den senare, för just nu hinner jag inte!

För övrigt är jag sjuk! Eller i förstadiet till super-förkyld! (Svininfluensan? Haha!) Men det är väl härligt! Sov i stort sett hela dagen igår, och är lika seg idag! Men man kan ju inte bara ligga och sova, så därför blir det en tur till skogen nu med Jenny och mamma, vi ska se om vi hittar lingon och blåbär!

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha, ja men så där kan man ju se ut ibland... rosa med rosa så där :)



Lingon? Vad ska du göra med dem? :D Plocka kantareller istället :D

Postat av: Caroline

Sv: Jaha :) Vilken skog har ni haft sån tur i? :P :D Hehe. Har varit ute tre gånger men inte hittat så mycket... dags att leta nya skogar verkar det som :D



Jaa, det är klart att det är godare :D Allt är godare om man gör det själv :) Å andra sidan, vad brukar man äta som lingonsylt passar till? :)

2009-09-07 @ 17:57:49
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback