Snart så..

Ja snart är jag nog frisk igen! Idag är jag feberfri! Och det känns, genast så är jag rastlös, och matlusten kom tillbaka! Inte så att den kommit tillbaka helt precis, men jag vill äta och det är ju skönt! Är till och med nästan lite sugen på godis! Visst, jag ska inte påstå att jag är världens piggaste, för det är jag inte, men jag är piggare nu än jag varit sen förra torsdagen!
Med att jag känner mig bättre kom också känslan om att det ska bli skönt att komma tillbaka till "praktiken" på Måndag igen, men tji fick jag! För i eftermiddags ringde Maths (han som jag jobbar med) och sa att han har semester nästa vecka, så jag har också semester! Undrar vad man ska ta och hitta på då då..


Kommentarer
Postat av: Nea

Skönt du är bättre,solen skiner idag,vi tänkte gå ner till amazon,hälsomässa där idag 10-14, hänger du med?

Tror du kan passa Mirjam måndag?Iallafall hämta henne på dagis,jag jobbar 14-22,Samuel hemma flen 17,kan ni ha sällskap upp till huset.Kramiz

2009-09-12 @ 08:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback