När det blåser på månen.

Den här veckan har jag varit så sjukt duktig! Praktik varje dag (och även om jag inte mått bra varje morgon så tvingar jag mig dit)! Igår var jag på infomöte på arbetsförmedlingen om det nya projektet våga välja väg som jag ska vara med i, och där blev jag också intervjuad av Eskilstuna kuriren och jag skötte mig galant! Synd bara att man egentligen inte får så himla mycket uppmuntran, det är tydligen svårt att tala om för folk att man är stolt! Men jag får uppmuntra och vara stolt över mig själv! Det gör mig bara ännu mer envis att komma så långt bort som jag bara kan!

Tråkigt är det också att en del människor trycker ner mig så långt som det bara går, och att det gör att jag nästan hela tiden känner mig helt värdelös! För det är verkligen så vissa får mig att känna! Men jag får tydligen bara lära mig att alla andra går först och är viktigare än mig. Så länge jag håller käften och hänger på det andra vill göra och tycker är kul så är det lugnt! Men om jag vill göra nåt som känns kul för mig och uppmuntrande för min skull så kan ingen ställa upp! Då har man tydligen andra saker att tänka på, eller så orkar man/vill inte, eller så ligger det helt enkelt inte i deras intresse!




Är jag en astronaut?

Kommentarer
Postat av: Nea

Kul o spännande bli intervjuad!När kommer det i tidningen? Jag är stolt över dig,fast du mår dåligt går du upp varje morgon,du får unna dig nåt kul! Du får va hårdare mot dina vänner o oxå mot dig själv o säga ifrån, i slutändan vet jag att det ger resultat. Puss o kram

2009-09-04 @ 09:31:19
Postat av: Sofia

Svar till Nea:

Det var i Eskilstuna kuriren igår! :)



Tyvärr har jag försökt SÅ många gånger, och jag får dåliga ursäker och löften om att folk ska bättra sig, dessvärre gör dom om samma saker om och om igen och det blir aldrig nån förbättring!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback