Jo men det är säkert!

Jag har faktiskt tänkt att jag skulle ta och uppdatera bloggen flera gånger, men sen har jag bara inte gjort det ändå!

Igår hade jag tvättstugan och barnvaktade Mirjam! Vi bakade kladdkaka, och kollade på tv mest, riktigt slöigt och mysigt! :)
Idag har jag gjort min första dag på "praktiken" efter låååång ledighet! När jag var på väg hem ringde
Älin och ville fika lite, så jag rusade hem och bytte om till inga arbetskläder, sen åkte vi till BP´s och shoppade lite (jag köpte nagellack och strumpor)! Sen blev det fika på stan, och efter det höll jag Älin sällskap på arbetsförmedlingen! Lagom när jag kom hem fick jag sms om att ett paket jag hade beställt hade kommit, så då drog jag med mig mamma upp till ica och hämtade det, och på vägen hem stannade vi till hos Birgit och eftermiddags-fikade! Sen har det mest blivit slöing framför tv´n!

Nu tänker jag stoppa ner mig i ett bad, och efter det tänker jag stoppa ner mig i sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback