Hoppas hoppas...

att ljuset jag ser i tunneln inte är ett tåg!
Jag är pigg på morgonen och dagen nu i alla fall, det måste väl vara ett gott tecken?! På kvällarna är jag iofs ganska risig, men det släpper väl snart av det också om det fortsätter såhär! Egentligen hade det varit så att vi skulle haft tvättstugan idag, men det är väl bara att konstatera att det kommer i alla fall inte gå! Jag måste ta mig upp till banken och beställa ny legitimation idag i alla fall, så efter den promenaden kanske jag inte känner mig så kaxig!

För övrigt kan jag meddela att min mobil ger upp nu, displayen har alla möjliga fina färger på ena sidan, och typ myrornas krig på andra! Det går att ringa till den, och skicka sms, men jag kan ju inte läsa det!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Törs man gissa att det var en Sony Ericsson? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback