Förkylnings-Fiian!

Hon är en riktigt riktigt tråkig varelse!

Just nu vaknar jag på morgonen av hosta, försöker att bota det med kaffe, lyckas inte och lägger mig under en filt i soffan! Där halv-tittar jag på tv, om jag inte halv-sover! Sen runt lunchtid blir det den dagliga promenaden till ica, den är döds-stöten ungefär! När jag kommer hem är jag så trött att jag kan sova i typ 2-3 timmar till! När dom timmarna passerat är det dags för mat, och efter det brukar det bli lite kaffe igen! Och efter det spenderar jag resten av kvällen framför tv´n, tills jag lessnar och lägger mig och däckar för kvällen mellan 21-22!

Jag tänkte att jag skulle bjuda på några bilder jag la in från mobilen i alla fall!

     

Här kollar Mirjam på fiskarna på Ming Garden (Söder, Sthlm), sen på de mittre bilderna övar jag och Mirjam på svininfluensan, sista bilden är min fjortis-rosa-stil som jag hade igår!



Och det här är ett hus som jag gillar som ligger i skogarna bakom där vi bodde i Hälleforsnäs! Jag fullkommligt älskar fönstrena!


Kommentarer
Postat av: Nea

Fina bilder!Krya på dig,då kanske du stannar hemma imorgon,..Samuel vart hemma idag,kram

2009-09-08 @ 17:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback