Tröttaste jag!

Här sitter jag och fördriver tiden!
Idag har jag varit ledig, men nu laddar jag upp för att hämta lillasyster på dagis om ca en timme! När jag sen har lämnat tillbaka henne till Nea ska jag hem och ladda upp för kvällens idol!

I övrigt ser helgen inte ut att bjuda på nåt spännande alls, men det är kanske lika så bäst! Jag är (fortfarande) så trött hela tiden att jag kanske faktiskt borde varva ner och bara vila! Tyvärr är ju det där med att göra ingenting inte så mycket min grej, jag blir ju så himla rastlös!

Kommentarer
Postat av: Nea

Tack för du hämta lilloger.. Är med trött,så blir lugnt här med.Du får väl se fram emot nästa helg,skulle ni inte ut då? Ha det bäst,kram

2009-10-16 @ 18:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback