Snålt med uppdateringar!

Jag vet inte riktigt vad jag ska uppdatera om!
Kan ju ta det där med inspirationen som faktiskt existerar just nu! Jag inspireras av skönhet, och skönhet kan finnas i allt om man bara tittar! På senaste tiden har jag tittat mycket på bilder på internet, i dagstidningar och i mode-magasin på vackra annonser och vackra människor! Jag använder inspirationen till att göra ett porträtt! Just nu håller jag på lite varje dag med att skissa upp konturer i blyerts, sen ska det finslipas på det, och efter det ska jag måla det med vattenfärger! Hittills går det faktiskt jäkligt bra, men rädslan över att jag ska lyckas förstöra den maler i bakhuvudet, därför ritar jag bara i korta perioder, för att inte bli trött i ögonen! Bilden som jag ska måla av är så snygg! Jag har dessutom hittat en till bild som jag vill testa att måla av när jag är färdig med den här!

Idag är det den stora städ-dagen! Imorgon kommer Erika hit, och då vill man ju ha det fint hemma! Imorgon kväll ska vi gå ut i K-holm med mammsen och Cina! På Lördag ska vi gå till Amazon med Nea och hennes bror Johan! Blir helt säkert en riktigt kul helg!

Kommentarer
Postat av: Nea

Vet att du ritar jättefint, tro på dig själv o gör lite i taget! Du är bäst, ses på lördag, ska bli skoj!

2009-10-30 @ 10:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback