Småsten och gnus!

Det väckte så mycket fina och roliga minnen att jag var tvungen att ha det som rubrik! :D

Meningen var att jag skulle skrivit lite mer detaljerat i helgen om hur vi hade det i Fredags! Men sen har jag inte riktigt orkat, så det fick hoppas över! Det var i alla fall en kväll fylld av härligt sällskap och vääldigt mycket skratt! Resten av helgen har mest gått åt till att vila och samla krafter!

Idag har det blivit en tur till Eskilstuna för lite shopping och storhandling! Jag hittade det mesta som jag skulle ha (tröja, linne, foundation, mascara, och vattenfylld rockring!!!) dock hittade jag tyvärr inte tushpennor i minst hundra olika nyanser! Men jag får hålla utkik framöver, annars får det kanske gå bra med vanliga färgpennor, eller vattenfärg!

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Har du hittat inspirationen!? KUL!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback