Och Fiiiia hon är tlöööött!

Eller i alla fall ganska småseg!
Sent i säng igår och upp tidigt idag! Slitit hårt på jobbet idag med, men det har faktiskt bara varit trevligt! När jag kom hem agerade jag frisör och klippte Annikas hår, och så fikade vi en del! Jag har hunnit rita litegrann också, vill rita lite till, men det hinns nog med, dagen är ju inte slut än! Men först ska jag måla ett till lager lila på naglarna!

På fredag ska det ju för övrigt bli utgång! Jag önskar att jag hade nåt snyggt att ha på mig! Och inte har jag råd att shoppa nåt innan fredag heller! Ingen som vill låna ut nåt till lilla mig kanske?? Haha!

Nähä, nagellack var det ja!

Kommentarer
Postat av: Nea

Du har ju massa fina kläder, jeans o den där koftan du köpte i Nacka forum, kanonsnyggt! kram

2009-10-20 @ 18:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback