Jag byter håll!

Och i stället för att dala snabbt neråt så försöker jag för allt i världen att springa uppåt! Jag gör allt jag kan för att fylla min tid med allt jag kan, och helst med roliga saker! Samtidigt som jag försöker att varva ner och lyssna på kroppen!

Jag har fortfarande inget att ha på mig imorrn, det är ju kul! Får väl bli jeans och vanligt linne, som alltid! Känns ju inte särskillt spännande, men jag kan väl kanske ge fan i att spegla mig!

För övrigt undrar jag om ni har slutat läsa min blogg? Nea läser! Det vet jag eftersom hon är den enda som skriver nåt alls.. En del skriver iofs inte varken här eller nån annan stans..

Jag har hittat nåt roligt som jag vill prova på! Hoop dance! Så är det nån som vet vart man kan köpa en rockring?? :) Inte en såndär plastig, glatt, lätt sak som man hade när man var liten, utan en lite mer "vuxen" typ, med lite tyngd och motstånd! Om ni vet så får ni gärna tipsa mig!

Kommentarer
Postat av: Nea

Haha, klart jag läser,annars mest bara tråkigt pluggande via datorn.. Hm,ja lät kul det där med rockring,tål att funderas på, sen gillar jag ju hopprep oxå..Kram

2009-10-22 @ 17:30:14
Postat av: ÄLIN

Jag är här o gluttar typ jämt!

Dom har massa rockringar på lekaffären i k-holm... Men det kanske bara är plastiga barnvarianter, vad vet jag!?

Hoppas du får en kanonkväll! Ta på dig nåt bekvämt!

Postat av: Johanna

Jag läser jag med:)

2009-10-24 @ 16:58:34
URL: http://sjolinjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback