Inspirerad?

Nåt är det som händer i kroppen! Jag vill rita/måla och pyssla! Ska åka in till Panduro i Eskilstuna om ett par veckor och införskaffa mer saker att rita och pyssla med (man kan aldrig få för mycket)! Jag borde dessutom gå igenom alla mina hundratals pennor innan dess för att se vad som inte fungerar och vad jag behöver! Jag hoppas att det blir nåt spännande av min inspiration!

För övrigt har jag (tro det eller ej) suttit och kikat lite på kurser och program på högskolor/universitet! Främst kurser och program inom mode-design och modevetenskap! Jag vet att det inte är plugga jag vill eller känner för att göra, men det skadar ju inte att hålla sig uppdaterad och kika på vad det finns för möjligheter! I framtiden kanske jag ångrar mig och vill plugga, man ska ju aldrig säga aldrig!

Kommentarer
Postat av: Nea

Låter som du är på rätt väg!Kram

2009-10-17 @ 22:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback