Fy faan alltså!

Idag har varit en sån morgon när i princip allt som kan gå fel har gått fel! Gick upp tidigt och skulle baka kolakakor och kladdkaka som jag ska ha med till Elin och Pontus sen när jag ska hjälpa dom att flytta! Först fick jag knappt ihop kakorna, men tillslut gick det, och nu smakar dom bra! Efter det var det dags att baka kladdkaka, bara det att min spring-form läcker, så jag skulle göra kakan i glas-form, smörade och mjölade formen så jäkla noga, och ändå släpppte inte kakan utan gick sönder! Helvette också, just nu har jag sån otur med precis allt att jag är rädd att jag ramlar och dör när jag ska gå utanför dörren sen! Det är fler saker också, men dom har jag ingen större lust att skriva om här!

I vilket fall ska jag möta Elin och Pontus i nya lägenheten om en stund eller så, dom ringer när dom åker dit! Sen ska jag hjälpa dom bära lite! Klockan två blir det avbrott för mig då jag ska på våga välja väg-träff! Efter det bär det av tillbaka till Elin och Pontus för att hjälpa lite till! Kanske att jag inte ska bära nåt ömtåligt då!

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Man ska ha bakplåtspapper i botten av formen också annars släpper den ju inte! tips


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback