Fortfarande tröttast!

Jag är trött som sjutton! Vet inte riktigt vad det är just nu! En del människor suger ur mig all energi, men jag försöker att inte låta det komma in.. En del saker har faktiskt verkligen slutat att förvåna mig, men det är inget som jag ska hänga ut folk här över.. Det är jag som måste lära mig att stå på mig och inte ta deras skit och inte låta dem stjäla min energi! 
Men jag är ändå bara astrött hela tiden, har sovit flera gånger i omgångar idag, och skulle ändå kunna somna sittandes här just nu! Fruktansvärt jobbigt, men det kan bero på att när jag mår bra fyller jag hela dygnet med att göra saker, i stället för att bara lyssna på kroppen och vila ibland..

Kommentarer
Postat av: Nea

Energitjuvar är bara att försöka stänga ute. Vissa människor går tyvärr inte att gå halva vägen var med, då är det bara att gå sin egen väg. Hoppas ni får kul imorgon!Kram

2009-10-22 @ 08:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback