Dåligt...

Jag känner själv att jag är världens sämsta på att blogga just nu! Men det är inget jag kommer be om ursäkt för, jag bloggar när jag vill helt enkelt! Det finns så himla lite att skriva om nu.. Eller.. Det är ju ljug, för det finns oändligt med saker jag skulle kunna ösa ur mig, men det här är inte rätt plats.
Det känns nånstans som att jag tappat syftet med bloggen, jag vet inte riktigt vad jag ska göra med den, eller fylla den med! Samtidigt tycker jag att den är trevlig att ha!

Skitsamma, det visar sig väl vad som händer här framöver!
Jag kanske bara har en svacka, jag kanske bara behöver hitta tillbaka till syftet med bloggen, och hitta inspirationen till att blogga! För den finns inte alls just nu, fast det finns så mycket energi! Men jag väljer att lägga energin på andra saker, till exempel att försöka njuta av dom små sakerna i livet! Ta dagen som den kommer helt enkelt, och se till att må så bra som jag kan! Det blir mycket mig mig mig just nu, men det är för att det är så jag vill ha det! Jag måste verkligen lära mig att se till mina behov, och vad som är viktigt för mig. Jag måste sluta låta andra få mig att känna mig mindre viktig, och göra allt jag kan för att ta pytte-stegen som krävs för att uppfylla mina drömmar.

Kommentarer
Postat av: Nea

Ja,man får lägga energi på det som ger tillbaka.ta en sak i tageto glädja sig åt de små stegen framåt. Kom ihåg att de steg man tar bakåt ej räknas!

Fortsätt simma! kramiz

2009-10-13 @ 12:05:34
Postat av: Johanna

bloggandet går i perioder, ibland då skriver man massor o ibland har man massor man vill skriva men man väljer att inte skriva ut de av olika skäl, vill ju inte att idioterna ska få gotta sig i vad som helst haha..

Man får ju ta varje dag som den kommer..

Fika nån dag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback