Bollibompa-tajm!

Idag har jag Mirjam här! Det är verkligen helt galet hur energisk en fyra-åring orkar vara efter en hel dag på dagis! Hittills har vi hunnit med att rita, klippa lite, dansat och ätit pannkakor med glass! Vid matbordet kom Mirjam fram till att jag är dans-tjejen, Mirjam är pannkaks-tjejen, och mammsen är tant-tjejen som bara pruttar hela tiden! Nu är det bollibompa som gäller, och jag hoppas att vi fastnar i soffan resten av kvällen! Om Mirjam vill, annars tar vi och bakar lite muffins! 
Jag är faktiskt lite seg! Idag har jag slitit ordentligt på jobbet! Vi har flyttat ett gammalt tidnings-arkiv från ett ställe till ett annat, tidningar sorterade i pärmar efter årtal från 1939 och frammåt! Galet tungt, men oj vad jag faktiskt gillar att gå till jobbet varje morgon! Och som den lilla tjej jag är så måste jag påpeka att jag bröt en nagel när vi bar pärmar idag! Typiskt, jag har inte brutit några naglar alls innan, och så mycket som vi har burit grejjer! Så gör jag det nu, det är bara för att jag ska ut i helgen och nästa helg!

Kommentarer
Postat av: Nea

Hm,var ju synd du bröt en nagel, gör ju faktiskt lite ont.. Ja, tur ni håller igång, så sover ni gott sen, hoppas jag med kan göra det.. Tack igen, hoppas du vart nöjd med bilden! Kram

2009-10-19 @ 22:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback