Whaaaaaah!

Igår kväll tog jag en myskväll helt för mig själv! Varmt bad med min sista bubbelbit Flosty Gritter från Lush! Måste köpa nya när vi åker till Sthlm 12/12! Flosty Gritter är min favorit, den är rosa och glittrig, och blir massor skum av! Och så doftar den underbart, liksom lite vanilj, så doftar den nästan kille (och alla vet väl att killar luktar godare än tjejer)! Passade sen på att skrubba hela kroppen och smörja in mig med skön lotion! Jag är mjuk och len idag! Vardags-lyx!
Snart ska jag och mammsen gå och möta gammelmoster och ta en promenad till ica för att hämta paket! Sen borde jag se till att höra av mig till
Älin för att höra när och var och hur vi ska ses! Senare idag ska jag ta och slinga mammsens hår också! Och ikväll blir det att se på Idol!
Imorrn blir det utgång på Amazon! Innan det ska vi förfesta hos Linda, så visar det sig vilka vi blir som är där! Vi ska i alla fall möta upp Annika senare på Amazon! Jag önskar att jag kunde övertala Älin att komma, det vore så kul! ;P

Kommentarer
Postat av: Nea

Vad,ska ni ut igen? ingen som frågat mig? Ja,lush är bra, finns tyvärr ingen affär i flempan där man är nästan varje dag..Kram

2009-11-13 @ 14:43:36
Postat av: ÄLIN

Det där jäkla barbados kommer jag nog aldrig att förstå mig på! :) Och nu har jag ju sålt partyskorna till dig så det är bäst att jag stannar hemma till på tisdag iaf! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback