Vin, vitlöksflås och snornäsa, med mera!

Igår åkte Erikan hem! Det är väldigt tomt i min lägenhet nu!
Efter att jag hade varit med henne till tåget så gick jag till Petra, där vi (Petra, jag, Älin, och Sara) hade tjejkväll med vin, kex ost och godis! Det blev en hel del snack om allt och inget, och såklart en hel del spxande och snygga bilder! Blev en himla lagom sen kväll med lagom mycket vin, men min mage tyckte nog att det blev för mycket kex och vitlöksost! Det kände jag i alla fall när jag vaknade 05 imorse med magknip och paniken krypandes i kroppen.. Första tanken jag hade var att gå till mamma, men jag la band på mig och övervann paniken för den här gången, somnade tillslut om runt 07 och sov några timmar till! På eftermiddagen tog jag en promenix med mamma och gammelmoster till ica, sen fikade vi hos gammelmoster! När jag kom hem igen har jag mest kollat serier på datorn, och kollat söndags-tv! Och alldeles nyss kollade jag på Kenny Begins, världens förmodligen bästa film, jäklar vad jag skrattade!

Ja just det, det var inte bara paniken som infann sig i kroppen imorse, jag har också fullt med snor i näsan och ont i halsen! Just nu känner jag mig kokhet och funderar på om jag har feber.. Hur kan jag bli sjuk igen!? Det var ju inte längesen jag låg däckad! Jag hoppas att det går över efter lite sömn, och sömn är just vad jag ska försöka få nu!

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: M A L I N

vad har du för dig idag då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback