Typiskt tjej-gnäll-inlägg!

Åååh, tänk att så fort man tror att man är snor-fri så kommer det mer snor!? Och numera också hosta! Men jag skiter väl i det, så jag tog en promenad till mammas "jobb" på eftermiddagen och fick kaffe! Riktigt trevligt ställe det där!
I helgen (på Lördag) blir det utgång, igen! Jag behöööööööver nog det! (För det är ju inte precis så att jag varit ute senaste tre veckorna! ;D) Jag har bara ett liiiitet problem.. Ja, det är det vanliga... Jag har inget att ha på mig! Ingen som känner för att låna mig nåt riktigt snyggt!? :D Jag borde faktiskt gå igenom garderoben och klädkammaren en vacker dag!
Men så är jag ju så trött på alla "borden"! Jag borde det, och borde det, och jag borde sluta med det och det! Nåt som man faktiskt borde sluta med är att oroa sig över allt man borde göra! Dessutom är borde ett jäkla konstigt och fult ord! Säg det högt, smaka på det! Borde borde borde... Skitfult!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback