Slöaste dagen!

Usch och fy, sova hjälpte inte alls mot snoret, ontet och alla nysningar! Klev upp kl 06 imorse för att snabbt inse att det bara var att sjukanmäla sig! Jag har inte haft nån ork till mycket alls idag, somnade igen runt 09 och sov till ca 12 då jag försökte muntra upp mig och piggna till med en kopp kaffe! Men det hjälpte inte heller, så jag la mig och sov ett par timmar till!
Nu sitter jag hos mammsen och lånar datorn lite.. Har legat i soffan och tittat på förkväll på 4an och kommer på mig själv med att bli otroligt irriterad på Elisabet Höglund! När hon och Carin da Silva intervjuar Amy Diamond så avbryter hon konstant, upprepar det de andra redan sagt, och ställer i princip samma frågor om igen fast formulerar dom olika!

Nu ska jag slösurfa mig vidare!

Kommentarer
Postat av: M A L I N

sv: sitter bara och dricker kaffe och kollar på desperate housewives :D

Postat av: Nea

Hm nä sova hjälper nog lite, tyvärr ej mot snor. Frisk luft, massa vitaminer och bra servetter.. Är själv lite hostig o snorig, men bara gilla läget o iväg.. Kram

2009-11-11 @ 13:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback