Och fort går det!

Idag har jag äntligen kännt mig lite bättre! Jag fick behålla yogurten jag åt i morse, och mackan jag åt vid lunch, och snart är det dags att äta mat! Visst, jag ska inte påstå att kroppen är helt pigg ännu, man blir ju gaanska slut, men jag känner mig i alla fall bra mycket piggare nu, har till och med varit ute och promenarat på "stan" en sväng! :D

På Söndag är det första advent, det börjar märkas lite överallt! "Stan" här i Flen håller på att bli pyntad, och i var och varannat fönster lyser ljusstakar! Jag ska väl städa i mitt hem i helgen, så sätter jag upp mina julstjärnor! Det får räcka med pynt för mig, i en miniliten etta blir det konstigt att pynta mer än så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback