Mormors-rutor!

När jag var hos Älin i Fredags såg jag att hon hade virkat färdigt sin filt! Den var så tuff att jag också ville prova på det där med virkning! Det är ju inte det lättaste att lära mig såna saker, dels för att allt blir bakvänt eftersom jag är vänsterhänt, och när det kommer till i princip allt som har med garn att göra är jag (eller jag har alltid varit) världens sämsta! Men igår kväll tvingade jag mamma att sätta sig ner och lära mig, och jag lärde mig också!!! Tappade nästan tålamodet en stund, men jag är ju så envis och vägrar ge upp! Nu har jag övat i princip sen jag slutade jobba idag, och nu sitter det verkligen!

Imorgon ska jag inte till jobbet, för då ska jag gå till läkaren, och jag vill inte, vill inte, vill inte (fattar ni hur mycket jag inte vill??)! Jag får ångest bara av att tänka på det, men jag vet ju att jag måste...

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe, och sen fortsätta virka kanske! :D

Kommentarer
Postat av: Nea

Hm kunde både virka o sticka, men nu glömt, men kanske går att lära sig igen.. ganska skönt bara sitta o göra,lite terapi.. Hm,vem vill gå till läkare,men som sagt man är tvungen,du fixar det!Kram

2009-11-18 @ 18:11:00
Postat av: ÄLIN

Lägg upp bild på virkningen då!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback