Morgontrött och mys-sugen!

Det var jag i morse i alla fall, nu är jag mer kvälls-seg och mys-sugen!
Har haft en bra dag på jobbet och ett bra möte! Och efter jag var färdig med det gick jag till mammas "vuxen-dagis" och sydde en grytlapp, haha! Vad gör man inte för att sysselsätta sig!? :D
För övrigt kanske ni som smsat idag under dagen märkt att telefonen inte funkat idag! Och kommentarer på bloggen är ju också svåra att se när jag jobbar, jag svarar dessutom inte heller i mobilen på dagarna! När jag jobbar så jobbar jag, och då är jag upptagen, precis som alla andra är när dom jobbar! :) Visst hinner jag svara på sms, men om jag bara kunde se displayen så vore det lite enklare! :D

Ikväll blir det en varm och skön dusch, och sen sängen tidigt!

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Är så kul att se att du kommer ut o jobbar om dagarna ska du veta! :)

Postat av: Nea

Ja samma här,folk fattar liksom inte att jag sällan har mobilen på på jobbet.. Jag tar väl knappast med mig jobbtelefonen hem heller..

Vart inget bad,därför ringde jag inte,var för slut för det ef ha jobbat 2 st 12 timmars pass o sen jobba idag med, men vi får ta det sen nån dag,kram

2009-11-16 @ 19:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback