Kaffekaffekaffe!

Idag har det blivit mycket kaffe, och mer hinner det bli!
Jag kan faktiskt andas med näsan igen, nu bara hostar jag mest! Jag undrar om det är okej att träna när man bara hostar?? Jag är galet sugen på att öva med rockringen!

För övrigt så har jag toksnyggt nagellack! Det heter Wet n´ Wild Rock Solid, och på
nelly där jag köpte det hette färgen Velvet Black (på flaskan står det nåt annat)! Det ser svart ut på håll, men i olika ljus blir det mer lila-aktigt, röd-aktigt och grön-aktigt! Bästa nagellacket ever! Dessutom ska jag få köpa skor av Älin! Riktigt riktigt snygga skor! Så då kanske man kan vara naken och ha snygga skor och snyggt nagellack på Lördag då? Det vore ju en syn det! Nagellack och skor blir det i alla fall, sen vad jag har till det får vi väl se!

Nu ska jag dricka mer kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback