Julklapps-funderingar!

Jag har börjat lite smått att fundera på det där med julklappar och sånt, och börjar väl bli något såndär klar med listan på vad jag ska ge till vem.. Helena och Jonas har önskat sig saker till bäbisen eftersom det i stort sett bara är det dom behöver, och jag har kommit på en del roliga saker som jag tänkte köpa! Jag har suttit och letat runt på massa bäbis-sidor under eftermiddagen och kommit på mig själv med att bli helt trött i huvudet, det är så sjukt hur mycket bäbis/barnprylar det finns, sånt som man tydligen "måste" ha, det som är ännu mer sjukt är hur dyrt allt är! Jag gav upp mitt sökande på internet i alla fall, det finns alldeles för många sidor och för många prylar!
Jag tar och åker till en massa barnaffärer en dag i stället, jag tycker det är roligare att klämma, känna och prova alla prylar än att bara se dom på bild!

Kommentarer
Postat av: Nea

Hm julklappar är ett evigt dilemma,Mirjam önskar sig nya barbies o nya barbiekläder.

Då jag pluggar nu blir det inte så mycke pengar till klappar,men man kan ju ge upplevelser med.. tex en spakväll med inpackning och tjejfnitter, el en picnic på golvet med hemmabakade muffins.. Kram

2009-11-07 @ 09:26:22
Postat av: Helena

Ja men visst finns det mycket att välja av och många måsten. Vi har tur som har julen innan bebisen tittar ut. Som sagt, vi behöver inget själva så det är mycket bättre att köpa bebis saker för det är ju faktiskt det vi måste ha. Dessvärre så vet ja inte va vi ska hitta på till er alla... ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback