Jaha!?

Det är så nice med penicillin! Idag har jag inte fått behålla nån mat alls! Ringde vårdcentralen, som ringde upp ganska mycket senare än dom hade sagt att dom skulle! Jag fick i alla fall besked av den som ringde upp om att jag skulle sluta med penicillinet omgående, som att det var så svårt för mig att förstå det!? Läkaren hade ju gått hem för dagen, så hon skulle lägga en lapp om att han skulle ringa så vi får veta hur vi ska göra nu.. Sen om han gör det är ju en helt annan fråga!

Eftersom jag bara bjudit på skit-inlägg igår och idag så tänkte jag i alla fall bjuda på nåt lite roligare... Pest eller kolera!

Mc Donalds eller Max

Blondiner eller brunetter

Surt eller salt

Vanlig Cola eller Cola light (om jag måste dricka läsk blir det fanta!)

Stockholm eller Göteborg

Kaffe eller te

Adriana Lima eller Miranda Kerr

Klackar eller sneakers (kan man ju inte välja, beror ju helt på!)

One tree hill eller Gossip Girl

Scrubs eller How I met your mother (gillar bägge)

90210 eller melrose place

Blåögda killar eller brunögda (eller gröna, spelar ingen roll!)

Sony Ericsson eller Nokia

Ginatricot eller H&M

Ge
eller få

Britney Spears eller Lady Gaga

Personlighet
eller utseende

Pengar eller kärlek

Att aldrig mer få äta chips eller att aldrig mer få shoppa skor

Kött eller fisk

Cider eller öl

Varmt eller kallt



Nähä, dags att göra nåt annat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback