Jag kom på det!

Jag vet varför och när jag har off-perioder med bloggen! Dom perioderna när jag inte skriver för det känns som att jag inte har nåt att skriva om! Det är dels när det inte händer nåt alls runt omkring, och det är när det händer massor av dåliga saker som jag inte kan göra nåt alls åt! Då uppdaterar jag inte för att jag inte orkar sitta och skriva samma saker varje dag, och dels för att en del saker vill man bara inte dela med hela världen! Jag tänker dessutom aldrig sätta mig och gnälla här om saker som ingen annan än jag själv kan göra nåt alls åt..

Nu sitter jag i alla fall med en kopp kaffe och väntar på att vårdcentralen ska ringa upp! Om jag inte får hjälp idag så tar jag och ringer Nyponet i Katrineholm efter tips från Nea!

Kommentarer
Postat av: Nea

Fick du tid på vc? Har du tråkigt i helgen får du gärna komma upp, är ensam hemma med barnen.. Kram

2009-11-20 @ 15:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback