Jag "borde" uppdatera oftare!

Men när man är dator-lös och inte orkar sitta så länge vid mammas dator så blir det såhär! Dessutom känns det tråkigt när det här med bloggen blir ett måste, det är roligare att uppdatera när lusten faller på! Nu har jag dock fått låna min lillasysters mini-pc! Jag borde köpa mig en sån här liten rackare faktiskt... Nån gång! 

Erikan är kvar här, och i veckan har vi gjort massa saker men ändå inte så mycket.. Vi har bland annat varit hos Nea och fixat i Mirjams rum och ätit, så har vi varit i Katrineholm en sväng.. Och förutom det mest snackat en himlans massa skit! Men det är trevligt! Ikväll är det såklart idol som gäller!
Och imorgon kväll åker Erikan hem, och jag ska gå på tjejkväll hemma hos Petra! Jag tänkte satsa på att "inte bli så full" tillsammans md Älin! Vi får väl se hur det blir med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback