GRR och sånt!

Jo men visst fick jag komma till vårdcentralen idag! Klockan 11.05 skulle jag vara där! Var där strax innan det och fick komma in nästan direkt! Den jävla läkaren frågade knappt nåt, var allmännt otrevlig och tittade eller kände knappt på mig, jag var ute igen efter 3 minuter med 10 dagars penicillin... Igen! Fy fan vad jag hatar vårdcentralen här, hat är knappast ett tillräckligt starkt ord för att beskriva det ens!
Nu återstår det att se hur jag reagerar på penicillin den här gången, jag kanske går ner 10 kilo till då! Men det är kanske inte enbart dåligt! :D

En sak till... Jag är  trött på tomma löften!

Kommentarer
Postat av: Nea

Tycker du ska ringa nyponet iallafall o begära en provtagning, inte bra för kroppen ta en till pencillinkur, tog de blodbrov som visa virus? Jag är uppe på skolan på måndag men kommer hem skapligt, så vill du kan du komma upp till mig o ringa? Hör av dig.

2009-11-20 @ 17:10:21
Postat av: Caroline

Men gaah, jävla vårdcentral. De måste ju kolla upp allt man vill, man betalar ju ta mig tusan också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback