Gårdagen!

Jag hade i alla fall riktigt riktigt kul igår! Först var vi ganska många som skulle gå ut på amazon och parta till Barbados, det slutade med att jag och mammsen gick iväg en stund efter 9! Men vi lyckades att möta upp Annika och Bettan på amazon under kvällen! Jag trodde inte att det skulle bli så mycket folk, men det var mer än jag hade förväntat mig i alla fall, och absolut bra för att vara amazon! Det blev en kväll med goda skratt, lite dans framme vid scenen och så! Och jag dansade faktiskt foxtrot med en kille som frågade, jag var förmodligen stelare än en pinne, men det bjuder jag på, haha! :D Det första som hände när vi kom ut var ju för övrigt att en gammal typ 70+ gubbe kom och bjöd upp mig! Det har hänt varenda gång jag varit ute på senaste tiden, vad är det med mig och gubbarna!? Haha! :D


Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha, ja det är väl gubbar som vill dansa med unga fina flickor :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback