Fest x2!

I Fredags morse kom Erikan med tåget! Vi slappade och snackade skit mest hela dagen innan det var dags att göra sig fin inför Barbados på Safiren! Vi gick ner till mammsen och förfestade lite innan vi drog iväg! Det var en riktigt kul kväll med mycket skratt och dans, trotts att jag hade så sjukt ont i ryggen och trotts att det var ganska lite folk!
Igår slöade vi också mest hela dagen, förutom att vi gick en sväng till macken för att köpa batterier tll kameran som vi skulle ha med oss ut på Amazon! När vi kom hem fixade vi i ordning oss, och vid 22 gick vi hemifrån utan kameran! Men jag hade i alla fall kul ändå! Mötte upp Nea och hennes bror Johan på Amazon, och träffade på en del kompisar där! Passade på att dansa av mig lite till, fick inte nog i Fredags, jag älskar att dansa! 

Idag inledde jag dagen med mensvärk! Så till frukolst blev det voltaren och kaffe! Nu börjar det släppa av lite, och jag ligger i sängen och slösurfar, och lyssnar på när Erikan kollar dansbandskampen på sin dator!
Resten av den här dagen bjuder nog mest på vilande och film-tittande!

Kommentarer
Postat av: Nea

Ja,amazon var kul,dock var jag rätt sliten ef ca 7 timmars körande genom sverige.. Johan åkte idag o jag längtar hem till mamma, suck,kram

2009-11-01 @ 20:52:58
Postat av: Nea

Ja,amazon var kul,dock var jag rätt sliten ef ca 7 timmars körande genom sverige.. Johan åkte idag o jag längtar hem till mamma, suck,kram

2009-11-01 @ 20:53:44
Postat av: Erikan

Du är bäst min Fiia! Love you!

2009-11-05 @ 01:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback