En ganska bra Söndag!

Söndagar är ju alltid tråkiga tycker jag, men just idag har den ändå varit ganska bra, har tagit en promenad till ica och sen fikat hos gammelmoster! Sen har det mest blivit slöande, smsande med vänner (ja displayen har synts okej nästan hela dagen, men ni märker ju när den är trasig för då svarar jag inte på sms), och ett lååångt telefonsamtal med systeryster! Det behövdes, en del saker kan man bara ventilera med vissa människor! Och jag längtar till systeryster och sthlm, men kan inte bara dra iväg hur som helst! Nästa gång blir 12/12, men då blir det ju troligtvis bara över dagen! Jag funderar på att spendera mellandagarna där, så man får tid att bara vara!

Ikväll kom Jenny förbi för att fika och lämna min dator! Men datorn fick hon ta med sig hem igen eftersom det inte fanns några drivrutiner till nätverkskortet installerade, så jag kunde inte gå ut på internet! Nu ska det fixas, så jag får den en annan kväll! Lagom när Jenny åkte kom Elin O förbi, vi snackade mest en massa skit, och jag har så fått så mycket bra saker sagda till mig hela helgen! Det är bra med goda vänner och bra råd, och alla som botar ensamheten är alltid uppskattade!

Snart ska jag gå hem till mig och kramas med kudden (i brist på annat)! Har varit mys-sugen hela helgen, hade helst haft någons varma famn att krypa upp i! Bara att känna värmen från nån annan, känna och höra nån annan andas! Men det kan ju inte bara vara vem som helst heller, det är ju trevligare om det finns känslor! Kudden får alltså duga helt enkelt!

Imorrn är det jobb och möte som gäller!

Kommentarer
Postat av: Nea

Låter som en bra söndag, själv har jag haft en pisshelg på jobbet. Funderar på ta en tur till badhuset idag? Hänger du på? kram

2009-11-16 @ 08:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback