Bus-eftermiddag!

Lagom efter att jag hade uppdaterat bloggen förut så fick jag sms från Älin att hon bjöd på kaffe och rostmackor! Så jag knallade iväg för att möta upp härliga Älin och Ebba på stan, och sen vidare till dom för fika! Riktigt trevligt med fika och en hel del bus såklart! Ebba är verkligen så härlig, och så himla smart! Jag har lite svårt att förstå att ett barn som är 1,5 år kan klara av och förstå så mycket som Ebba gör! Snacka om att Älin (och Frippe) har lyckats bra! :)

Aa just, hämtade ju med mig skorna hem! Ikväll (innan eller efter Idol) ska jag gå igenom garderoben då, så får vi se vad för spännande saker som kan tänkas dyka upp där då! :D

Jag bjuder på bilder på Älin och Ebba, och skorna (tagna med mobilen)!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback