Bajs!

Jag önskar verkligen att jag inte hade en off-period och att jag kunde säga att allt är bara bra, som det faktiskt är ganska ofta! Men nu är det mycket bekymmer och mycket som jag absolut inte vill dela med mig av! Hur jag än gör så går det liksom inte ihop! Men det blir bättre, så småning om!
Mycket julfunderingar har det blivit! Jag har kommit fram till en viktig sak, att ingen får några julklappar av mig, ingen alls! Jag kommer inte heller skicka några julkort! Pengarna räcker helt enkelt inte till, och då är det så det får bli!

Resterande barnsligheter orkar jag inte ens gå in på!

Kommentarer
Postat av: Nea

Ja man får försöka ta en sak i taget o vara tacksam för det man har istället för att gnälla över det man inte har.

Har jobbigt nu jag med,men kan ringa dig sen,så kan vi se om vi kan träffas i em o prata,kramiz

2009-11-24 @ 08:47:45
Postat av: ÄLIN

Bra beslut! Vi tycker lika mycket om dig ändå o det vet du! Jag har inte lyckats få ihop till någon glöggkväll, just nu är jag sjuk dessutom...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback