Yaaawn!

Eller okej, jag är inte astrött, men kanske inte aspigg heller!
Idag blir det träning med lillasystern Rebecka! Imorrn blir det också träning, fast själv! Och på Torsdag åker jag och
Nea till Helenan i Stockholm, och uträttar förmodligen lite shopping! Det ska bli kul! :) Sen är det ju nästan helg! Men jag hinner nog klämma in träning på Fredagen också! Jag känner att jag vill komma i form ordentligt!

Annars är det faktiskt riktig sommarvärme ute nu! SÅ jääkla skönt! Jag önskar bara att det fanns ett bra ställe att sola hela sig på! Mammas balkong är inte helt perfekt, eftersom man inte får sol på benen! Och brun överkropp + likbleka ben = inte så jääkla snyggt!

Aja, nä, jag har inte så mycket mer att skriva!
Herrå!

Kommentarer
Postat av: Nea

Hm,satt o vänta på altanen åtta imorse,men det va ingen som kom..haha

Ska bli kul på torsdag,hoppas solen håller sig framme!

2009-05-26 @ 09:33:44
Postat av: Anonym

Puss på dig;)

2009-05-26 @ 20:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback