*Viftar med händerna*

Åhhhh, ibland kan man bara inte sluta skratta! Ibland för att man bara är omgiven av människor som man inte kan göra annat än att skratta och ha kul tillsammans med! Stockholmstrippen idag har, som ni kanske fattar då, varit otroligt rolig! Tokigheterna började redan på tunnelbanan när jag och Nea var på väg till Skanstull för att möta upp Helenan! Ska inte gå in på några detaljer, men det kanske borde finnas nån form av varnings-skyltar om att storstadsluft kan vara skadligt för omdömet..? ;) I alla fall, så startade vi dagen med fika på Helenans jobb, där vi diskuterade allt mellan himmel och jord, och förmodligen roade de få gästerna som var där! Sen tog vi bussen ut till Nacka Forum, där det mest har shoppats och skrattats hela dagen! Jag shoppade 3 långa linnen/tunikor som kommer bli såå bra nu när värmen kommer, man kan ha dom till leggings/tights, eller bara som dom är! Så fyndade jag en långärmad tunn tröja på rea också! Vad mer..? Jag fick presenter av Helenan, ett durkslag i plåt (YES jag kan äntligen slänga det fuuula i plast), och ett paraply! Jag shoppade örhängen och armband också!

Imorrn blir det en kort tripp till E-tuna med Elin för att se om jag kanske kunde hitta ett par skor, ett par presenter, och kanske en bikini, och tights! Jag älskar att shoppa saker som är billiga och snygga! Som idag har jag bara shoppat på Gina tricot och New yorker! Skitsnygga prisvärda kläder, känns ju som att man kan få hur mycket som helst för pengarna! :)

Näh, nu ska jag glo på tv ett tag, innan jag däckar i sängen!

Kommentarer
Postat av: Nea

Hej,ja det blev en knasig men rolig dag,tack för det! Ses på måndag,puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback