Tlööött!

Det har varit full rulle hos mig ett tag! I Fredags åkte jag, Elin, och mammsen till E-tuna och shoppade lite! Hittade allt jag skulle ha, utom bikini! Jag tröttnade när vi var på väg hem eftersom jag hade lite vätskebrist och mådde jäkligt dåligt! På eftermiddagen kom Helena och Jonas för att fira mors dag, eftersom Helena jobbar idag! Och i Fredags kväll mötte jag upp kompisar och gick till Sveaparken för att lyssna på Someway som spelade! Helt okej spelning måste jag säga, även om bandet var lite missnöjda med ljudet och medhörningen! Efter spelningen så blev det en ganska kort med mycket trevlig efterfest hos Kalle!
Igår var det dags för Dia Psalma på amazon! Började kvällen med förfest hos Kalle, för att sen hänga i Sveaparken och spela kubb! Efter det knallade vi vidare till Amazon, då började jag känna av tröttheten i min kropp! Hela kroppen bara skrek nej, jag bara orkade inte mer! Så efter spelningen knallade jag hemmåt, eller skulle göra det i alla fall, men vi var först tvugna att möta upp massa grabbs för att få Elins nyckel! Efter det höll Elin och Arvid mig sällskap en bit, och så mötte jag upp mammsen för att slippa gå ensam! Spelningen var riktigt bra i alla fall, det enda jag kan klaga lite på var ljudet!

I natt har jag sovit riktigt skönt, men känner mig inte riktigt återhämtad än.. Vet inte riktigt när jag ska kunna återhämta mig, men det ordnar sig! Är ganska dålig på att bara vara och göra ingenting också, för det är ju så jääkla tråkigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback