Tjoho och så!

Jag är inte längre internetlös! Men kommer nog försöka spendera ganska lite tid här ändå! Finns så mycket roligare saker man kan göra! :)

Jag orkar kanske inte berätta om precis allt jag har gjort, men jag kan ju berätta om bra saker! Till exempel så var jag ju i Örebro och sov över, det var bra! I onsdags åkte jag buss själv, från stationen till vårdcentralen! Efter det bar det av till Duellen (på lillprinsen)! Sen tog jag en sväng på stan, shoppade lite på apoteket och så, sen gick jag hem! SJÄLV!
Jag ska belöna mig en vacker dag för det! Men jag är ganska dålig på att belöna mig själv! Hur gör man!? Jag ska bli bättre på att belöna mig, och sämre på att slå ner mig själv!

Jag försöker i alla fall hela tiden att ändra på alla negativa tankar, och byta ut dom mot positiva! Jag försöker att inte jaga upp mig över saker som jag inte borde jaga upp mig över, och det går kanske inte varje dag, men det går i alla fall! Det tar för mycket dålig energi att tänka på saker som gör mig besviken, när jag i stället kan välja att tänka på saker som gör mig glad! Det är jag som väljer, själv!

Det är bra att vara internetlös ibland!

Nu ska jag gå till macken!

Kommentarer
Postat av: emma

åh vad du är duktig! är så himla glad för alla dina steg i "rätt" riktning, du klarar allt!

Postat av: Nea

Bra jobbat tjejen,som sagt,glöm nu inte bort att belöna dig själv.Kram

2009-05-10 @ 10:31:26
URL: http://www.metrobloggen.se/lintrollet
Postat av: gabriella

bra jobbat fia! riktigt duktigt! :) var stolt över dig själv nu!

2009-05-10 @ 14:36:29
URL: http://gabriellur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback