Låång dag!

Idag blev jag väckt av Nea som ringde runt 08.30 och tyckte att vi skulle åka vart som helst! Så jag hoppade upp och donade på mig kläder, borstade tänderna, och hällde i mig lite kaffe! Vi styrde bilen mot Västerås och Ikea, där vi strosade runt och kikade på det mesta! På vägen dit passade vi på att stanna på Donken och äta ordentlig frukost; Lilla menyn! ;) Jag shoppade ingenting idag, men Nea hittade en hel del bra att ha saker, och ett riktigt fynd! En riktigt skön dag har det i alla fall varit! Tack för idag, och tack för ljuset!
När vi kom tillbaka till Flen så fixade vi i alla fall in fyndet där det skulle stå, och sen tog vi oss till Ica, där jag mötte mamma och skulle hämta mina ljus som kommit från partylite! Sen blev det såklart diskussioner om vad som skulle ätas, och jag bestämmde att jag ville ha våfflor, som jag minsann fick laga själv om jag skulle ha några tyckte mamma! Sagt och gjort, vi gick hem till henne, och jag lagade våfflor... Som smakade skit! Jag lagade nog efter fel recept, så det var bara att leta fram receptet som jag brukar göra efter, och sen göra om! Då blev dom goda så, och jag blev mätt idag också! :) Efter maten har jag bara varit trött, riktigt riktigt ordentligt trött, så jag har vilat upp mig på mammas soffa!

Imorrn ska jag minsann baka kladdkaka, sen ska jag gå och leka med Älin! Efter jag har lekt med henne ska jag gå till Nea och äta upp kladdkakan som jag har bakat, för hon fyller minsann år imorrn!

Kommentarer
Postat av: Nea

Tack själv,var kul,särskilt när man fyndar,haha.. Ser fram emot kladdtårta,ha det bra,kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback