Just ja!

Det hände ju bra saker igår också faktiskt! Jag städade och fixade en del hemma, och sen var jag ute och gick med mammsen, och plockade gullvivor! Efter det åkte jag till Elin för att se på hockey och bli bjuden på riktigt goda varma mackor som Pontus och Thobias hade lagat! Att Sverige tog brons var ju också ett plus! Det var ju faktiskt över det stora hela en riktigt bra dag alltså!

Idag är jag sjuukt seg! Känner mig inte alls på topp! Men jag har i alla fall varit uppe på "stan" en sväng, gjort lite ärenden på baken och så, och varit på ica! Nu har vilat på soffan hos mamma en stund nu, och så passar jag på att låna datorn! Ska nog ta och dona till lite chokladbollar strax, det vore ju gott!

Bye bye then!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback